I haven´t met you yet

Bonjour les petites! 

Aujourd´hui j´ai commencé le jour avec un petit déjeuner :) Le soleil brille et maintenent c´est 18 degrés.. Aujourd´hui on est content parce que j´ai retourné Spotify!

Jaja nu ska jag inte skriva mer på franska för idag, det blev lite mycket för min hjärna.. Som sagt är jag idag glad för vi har äntligen fått tillbaka Spotify! Dessutom när jag vaknade idag var det soligt fint väder och 18 grader! Det är så man vill vakna upp.. Nu är det dock molnigt men men ... dom arton graderna håller i sig. Idag måste jag dessutom plugga till politik provet imon.. Det sista provet någonsing för imon innan 00.00 sätts betygen! Så mycket jag har kämpat med prov, uppsatser, inlämningar och examinationer bara för att försöka få mvg, vad gör man inte för betygen?? 

Det finns säker fel i min franska stavning men aja... ;)





Oj oj jag glömde nästan! (hur kan jag?!) Sverige-Schweiz ikväll 20.00 på tv 6! Jag sitter bänkad och smsar med pernilla! Nu måste Sverige slå dom så att jag kan reta mina schweiziska vänner, har redan retat en kanadensare och nu vill jag verkligen att Sve ska slå dom ordentligt! 
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0