Its friday im in love with

Gårdagen:

Började med en samhällslektion om politik, ska ha sista provet någonsin på onsdag nästa vecka

Elevsalong - Färgade Idas fransar, hon vaxade mina ben som gjorde så otroligt ont! Sedan kom johanna förbi och jag vaxade hennes ben med Emma

Fick reda på betyget i engelska b - jag är rätt nöjd :)

Sen skulle jag träffa mamma i stan så sålänge vandrade jag och Emma♥ runt och sedan åkte vi in till stan. Emma köpte en gay pride flagga som hon velat ha lääänge.. Sen försökte vi hitta ett stort svart blomspänne som jag ska ha i håret på balen, men hittade bara små..Fast en stor hittade jag men den var dyr så jag hoppas på att jag hittar ett spänne i Tyskland..Japp thats right, jag ska åka med mina kära vänner till Deutschland med Kiel båten.. men jag ska egentligen bara vara där på båten för att sminka de andra resenärerna med max factor :) Ska bli jättekul. Sen på lördagen får vi gå i land och det är där som min jakt på blomman börjar..Blir säkert ett stopp på Starbucks då mina kära vänner säkert vill dit. :) Själv har jag bara vart där en gång..Inget speciellt om jag får säga det själv men jaja, med vännerna kan man ha kul var som helst :)

Idag har jag provsminkat mig inför balen..Dock såg jag ut som en polsk hora i början innan allt var klart då jag använde svart och blå som ögonskugga. Men som sagt när allt kom till och efter att jag sotat och suddat ut blev det kanoners! Håret däremot failade lite eftersom jag inte hade spray i så det höll inte men aja..tanken var iaf bra och jag såg på ett ungefär hur det såg ut. Imon kommer klänningen!

Nu blir det kycklingpaj !

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ida

Oohhh jag vet precis vart du ska köpa din svarta blomma höörrrruu ;)

2010-05-13 @ 14:48:58
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: clement

claires ?

2010-05-13 @ 16:11:11
Postat av: ida

yeeeeeeeeeppp eller pimkie :D partäyyy

2010-05-13 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0