Sharing in everything you do...

Jahopp helgen spenderades hos Johanna♥, med älskvärt tjöt, filmtittande och popcornätande. Idag fick vi äran att dra upp maskrosorna som fanns i gräsmattan - med rötterna förstås. Efter många många timmar gav vi tillslut upp när vi tillsammans fått ihop över 1200 maskrosor, med onda händer som nästan fick sig ett par blåsor sitter jag här nu och har hjälpt hanna att hitta fakta om hur Kina stod när det gäller andra världskriget och sovjetunionens fall. En annan har ju sån tur att man tar studenten på Torsdag och alltså slipper läxor för all framtid! Så jäkla gött

Imon åker jag till Torp och kikar på en massagebänk med pappa som jag har önskar mig i studentpresent nu när man ska bli diplomerad massör :) Sen fortsätter resan med buss till Kampenhof, till Kallin.

Hoppas på lika fint väder som idag






Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0