Si tu le parle ‘mmiezzo Americano?

Hemkommen från studenten och sminkningen av Clara..

Tog studenten igår och det var verkligen BÄST! Hade så himla kul med alla tjejerna! Längtar redan tillbaka och skulle vilja göra om studenten ännu en gång..Men tyvärr så blir det inte så, har gett mamma en liten inblick i ESC som den schlagerbög jag är ;)

Måste säga att we no speak americano är en utav mina favorit låtar på dansgolvet, och gissa om den kom igår på festen??! JAPP! Då blev jag allt glad!

Ikväll blir det mys mys hemma, måste bara säga att som den partyqueen jag är så är jag icke bakis idag..nej nej. ingen huvudvärk, inget illamående, bara trött..men vem är inte det efter att man dygnat! Japp det är rätt. Kom på det igår när Jennie sa att det snart inte är länge kvar tills vi dygnat men faktum var att jag gick upp 4.15 på Torsdag morgon och kom i säng 03.30 Fredag kväll. Man får la passa på så länge man är ung och spänstig ;) men det är inget och rekommendera i längden, blir redigt trött och hela dagen igår kändes overklig och för att det hände så mkt saker på en och samma dag kändes det inte som 1 dag..Men nu är det vemodigt att aldrig gå tillbaka, inte för skolans skull utan för alla underbara tjejer jag lärt känna under dessa 3 år. (gick bara tjejer linjen)

Dags att sätta på låten igen då:














Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0