Tell me why

Aldrig någonsin har jag hatat grannen (ursäkta mig men....gubbjäveln) i lägenheten under!!
Varför och säg mig VARFÖR spelar man symfoni orkesterhögsta volym med start 08.00 på morgonen en SÖNDAG?! Nu har bägaren runnit över och jag har fått nog! Med min ilska i kroppen tog jag ena klackskon och dängde i golvet ett antal gånger....nu funderar jag på att gå ner till jävelns dörr, ställa mig utanför med en cd-spelare med Rammstein på högsta volym

Fy fan vad jag har lust att dänga gubbens huvud mot fasaden



Ursäkta mig för detta men om ni hade varit i min sits så hade ni gjort EXAKT samma sak


Kanske ska tillägga att detta inte är första gången han gör såhär...det är bara nu mitt tålamod har tagit slut, söndagen är min enda vilodag på morgonen!!


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ida

Grannar...

2010-05-09 @ 11:46:41
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: Nallis

Hahah.. felåt att jag skrattar, men fick en bild i huvudet av dig med tuppkam, svarta ögon, nitar och världens mega cdspelare som riktigt vibbrerar av ljudet xD hahah

2010-05-10 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0