...thats our style...

Som vanligt när jag sitter på bussen till skolan och hem, sitter jag med hörlurarna inpluggade och dagdrömmer..Många gånger har jag tänkt på det här vad man attraheras av av den andra personen. Efter många bussturer har jag kommit fram till att, för mig så är det inte om personen har fina ögon eller brunt/blont hår eller någon sådan detalj..Det jag faller pladask för är charmen och själva helheten. Men om jag ska säga ngn detalj så är det benstrukturen i ansiktet, låter kanske lite konstigt men ja...så är det. Benstruktur. Just nu är Milan Stankovic ett väldigt bra exempel..För er som känner mig så behövs det inga fler ord om honom..Har lite planer för det dessutom..

"Jag har ätit pannkaka" - Japp det har jag gjort :)

Blev lite bitter imorse när jag kollade på vädersidan i GP, tittade ut och ja solen sken och det var 10 grader men näe...10 grader? Skulle inte tro det, gick ut på balkongen och det blåste (som vanligt) sjukt kallt, så några tio grader tror jag inte på att det var. Men bitterheten slog mig när jag kollade på kartan över europa. Runt om Frankrike området var det 20-23 grader..Snälla kan inte någon slänga upp lite värme till oss här uppe?! Det hade nog varit varmare om denna vinden inte hade varit så himla kall..
Aja tillbaka till leende igen :)

Sitter och lyssnar på ESC bidragen, finns fortfarande ingen som slår Serbien enligt mig. Men än har jag inte lyssnat på alla.







Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0