You don´t really care for music do you?

I Onsdags när jag och Nathalie L skulle gå ut och leta efter vår lärare Olivia, hade fått låna Annicas nycklar för och byta med Olivia.. Kommer vi utanför dörrarna precis innan dom slår igen:

C: "Nej vänta! Nathalie har du kort?!?!"
L: "Nathalie......du håller det i handen och pekar det mot mig, haha"
C: "Hahah hoppsan, aja men då går vi!"


Det är nämnligen så att vi har elektroniska dörrar, så om man inte har kortet med sig så kommer man inte in, anledningen till min lilla "panikchock" över att vi glömt kortet...Kan även tillägga att vi hade make-up lektion = Prov sminka sig själv till natur projektet = vitt fetsmink, glitter, spegelglas i ansiktet.
Men innan dess hade jag ändå raidat TM (textilarna) med det så ja..inget och vara rädd för.

Kul när lärarna på TM får en smärre chock när jag och L knackar på dörren..

*knack knack*

C: "Hej..."
Lärare: "Hej...(tittar ner i papprena, men snabbt upp igen) OJ! Jaha, heeeej!"
C: "Ehm..ni har inte nycklarna till det gråa skåpet i bildsalen?"
Lärare: "Hm...nja..(frågar en annan lärare)...näe men ni kan testa om någon utav dessa funkar.. "
*Läraren langar över en hel BUNT med nycklar à la vaktmästar-nyckelknippa stil*
C: "Ah...Tack så mycket, vi kommer tillbaka snart"

Nu passade inte någon utav de hundratals nycklarna men det löste sig ändå när vi hittade O






Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0