Halmstad 101126

Första dagen i Halmstad är avklarad, det är faktiskt en rätt mysig stad förutom att det är übersvårt att hitta ett café, vi hittade ynka 2st och då var den ena Espresso house och det kändes ju inte så orginellt..Förutom att det var SKITkallt både ute och inne i kyrkan som vi hade vår studio i, så gick det bra och det var rätt lugnt.

Satt precis och läste i tidningen om en kvinna som inte visste att hon var gravid och helt plötsligt födde hon när hon satt och mjölkade sin ko..grejen är att jag verkligen inte fattar hur man kan "nonchalera" bort att magen växer på ett annorlunda sätt, att man mår lite illa osv osv..förstår verkligen inte hur det kan missas.

Nästa vecka är mina sista lediga dagar innan jag sen till helgen åker iväg igen och sen börjar jag vara ordinarie på fritidset, kommer jobba som bara den och ser fram emot lönechocken (på ett bra sätt) i Januari :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0