Hektiska dagar

Var som sagt och jobbade i Halmstad i helgen och sista dagen när vi skulle ta oss dit fick vi bensinstopp, första gången jag var med om det. Men efter att vi stått där ett ganska bra tag kom de andra med en dunk bensin - dock ville bilen inte starta tills någon kom på att vi står i en sluttning och att då även tanken på bilen lutar, så vi hoppade ut ur minibussen och puttade fram den tills den stog plant och vips så startade den. Tänk om man hade kommit på det tidigare..

Kom hem till Std idag och var hemma i 1 timma tills jag skulle åka iväg till nästa jobb, snacka om det hårda livet - men det ger redigt bra utdelning tillslut så jag håller allt ut..Till helgen far jag iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0