"herregud, ska vi gå??, ja I N ska vi gå"

Nyduschad och nytränad sitter jag nu i soffan med en godispåse..Nu till det det stora äventyret - jag och Ida anmälde oss till Bodycombat träning, ingen av oss hade tidigare gått på det så vi visste inte riktigt vad det var. Men som alla så hade vi en bild utav hur det skulle vara, vi tänkte lite åt boxningshållet med sparkar och PUMPANDE musik - ni vet sån musik som dom släpper en skiva på som brukar heta ngt i stil med Body-power-mega-hits, eller ngt sånt.

Det var PRECIS så, som grädde på moset - pricken över i:et var det en redigt redigt attraktiv tränare. Skrattandes och lite motvilligt gick vi in i salen och började känna att nä va fan har vi gett oss in på.. men med "psykisk svett" tog vi oss i kragen och genomförde det ganska så mördande (för min del) passet och det kändes riktigt bra efteråt.


THIS is what I'm talking about! Tatueringar, slag, sparkar, HOH-HA-UH - fina grejer



Psykisk svett = När du börjar svettas av en psykiskt jobbig situation och känner att du helst skulle vilja ta din vattenflaska och springa ut genom dörren igen.




Jag och Ida är inga mesar, nej nej


Efter passet tog vi oss hemåt och till Willys, handlade godis och lite smått, gick sedan hem och åt några godisbitar i duschen, för er som inte har provat så är det riktigt najs att käka i duschen - nu menar jag inte att stå och käka köttfärsås och spaghetti i duschen med tallrik och allt, NEJ NEJ utan godis eller ngt annat smått&gott. TESTA


Kommentarer
Postat av: ida

fäään det var najs träning. Psykiskt påfrestande

2010-11-05 @ 22:28:01
URL: http://idafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0