Ännu en söndag

Varför regnar det/är molnigt grått och supertråkigt på söndagar?? det finns egentligen bara 2 st "roliga" dagar; Fredag och Lördag, Fredag eftersom det är den sista dagen på veckan, vissa slutar tidigare, fredagsmys, partyparty och lördagen som kommer efter. Lördag eftersom det är då alla vill göra ngt och har tid, åka iväg helt spontant ngnstans, planera partyparty, lördagsmys, umgås med vänner och folk man vill umgås med och inte sånna man måste umgås med. Alla andra dagar är "måste-dagar", måste gå till jobbet, måste göra detta osv osv.. TUR för mig då att jag inte har vanligt 9-5 jobb (eller 8-4 jobb som det alltid är men av någon anledning heter det 9-5 dag)..Någon gång nu i veckan ska turnéansvarig ringa mig och så får vi se vart jag hamnar någonstans i Sverige torsdag till söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0