Måndag 101004

Imorgon blir det jobb igen! Fortfarande som fritidsvikarie men denna gången på fritidset som ligger en våning ner..hoppas barnen där är lika snälla som dom på "blåmusslan". Hehe fina namn dom har alla fritids, imorgon heter det "kattugglan", när jag gick på dagis hette min avdelning "små stjärnorna" tyckte en 5 årig Nathalie var lite coolt. Har startat en annan blogg på veckorevyn som heter På väg mot mitt mål, där jag endast har tänkt att skriva om min väg till att bli make-up artist..vägen dit är fortfarande lång och knölig men envis som jag är ska jag inte ge upp! Till våren väntar en reseledare utbildning i STHLM därefter en intevju och sedan tillvidare anställning någonstans ute i världen. Ska bli skönt att få flytta till v a r m a r e dagar och soliga stränder, och framför allt att få jobba! Hoppas också att jag kan få bli lite lärd av de som jobbar i baren, så att jag kan extrajobba som bartender..Vet inte om man ens kan få lära sig det men man kan alltid prova och se.  

Igårkväll/natt kunde jag som vanligt inte sova så jag återupplevde gamla minnen och kollade på Bert! :) haha riktigt roligt fortfarande.




Kommentarer
Postat av: Hannis*

Hahahahaha :D jag dog lite när jag läste blåmusslan!! Och nu dör jag lite igen när jag skriver det! Haha sanslöst roligt:)

2010-10-07 @ 00:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0