Måndag 101018

Har njutit i fulla drag av att ha haft bilen idag. Jobb jobb jobb med mycket skrik och barn som har glömt öronen hemma.

Åkte iväg på en provsminkning för Model lab, hade 20-25 minuter på mig och det gick rätt så bra, hon ville se mig igen efter att jag har intensiv övat hemma. Så ska dit snart igen och praktisera några timmar och sen ännu en sminkning. Då ska jag leverera som aldrig förr och såklart få jobbet och börja jobba med det som VERKLIGEN intresserar mig!

Snälla låt det forstätta såhär bra som det gör nu! Kanske kan slänga in en bil någonstans där också.

Dessutom fyller min kära moster Lena år idag - Grattis på födelsedagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0