Onsdag 101006

Galet vad jag är trött i huvudet efter denna dagen..som vanligt var det cykeln till jobbet som gällde sen hoppa in på fritidset och leka med barnen, har sytt en himla många ugglor kan jag säga ;) rastvakt var jag också och fick gripa in ett par gånger. Fick sluta vid 16:30 och cyklade hem på jobbig cykel som inte ville växla normalt utan skulle krångla hela tiden..väl hemma väntades det besök - trevligt sådant såklart, fick en massa jobb tips så nu ska telefonen gå varm...ringa ett privatdagis, medborgarskolan & gymmix om att starta en barndansgrupp och vara typ nanny åt 2 barn men oftast ett åt gången..Fint start på min resa till make-up artist :)

Men en sak undrar jag...helt plötsligt står jag här i rena barn-träsket! Inga fel med det - bara bra, men om man skulle fråga mina vänner så skulle det komma som en smärre chock..Men har faktiskt upptäckt att jag är redigt bra med barn!

Hahaha, dessa föräldrar har hamnat i ett rätt knivigt läge:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0