Onsdag 101027

Helt sjukt bra dag!

Var på Model lab ett par timmar för att kika in hur makeup artisterna gjorde och sen vid 16,00 kom kära Ida som skulle vara mitt offer..gjorde en svart sotning och väntade sen på att det skulle bli granskat, väl efter det gick jag och chefen in i ett rum och diskuterade..JAG fick jobb på deras turné som går runt i hela Sverige! Är så jätteglad!

Fy vad värt allt som hänt mig har varit nu när jag fått detta jobbet som är mitt drömjobb - Makeup artist

Skrik ut er lycka med mig! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: ida

GRATTIIISSSS Hörruu!!! :D

2010-10-28 @ 18:07:52
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: elin

GRATTIS GRATTIS!!!:D oj vad spännande och roligt:D:D

2010-10-28 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0