Söndag 101017

Dagarna flyter på och jag jobbar på på fritidset, imorgon blir det jobb igen och sen direkt efteråt ska jag skynda mig hemåt för att ta bussen in till stan för att provsminka för Model lab som ringde mig i fredags och undrade om jag kunde göra en provsminkning då jag inte har någon portfolio. Min modell är Johanna som jag också övade på i lördags så att jag kan göra misstagen här hemma - men det blev rätt så bra och nu vill jag att alla håller sina tummar och tår för att det ska gå perfekt så att jag får jobbet där :)

I fredags var jag på body shop i Kungälv och hade makeup kväll med emelie och 7 tjejer som sen skulle ut och festa. Riktigt kul och bra träning - dock blev jag faktiskt inte nöjd med någon utav dom jag sminkade..hade nog en dålig dag.

Håll nu tummarna så att dom blir blåa!



Och tårna också såklart ;) !

Kommentarer
Postat av: ida

Du är så duktig nathalie! Du kommer att få jobbet:D jag behöver inte ens hålla mina tummar, Du fixar det ändå!

2010-10-17 @ 14:09:48
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: Alex

Håller med ida! Du kommer få jobbet! :)

2010-10-18 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0