Tisdag 101005

Har precis varit och ätit frukost med min pappa och nu sitter jag här och förbereder inför jobbet :) Skulle ha gått upp vid 10 men blev såklart väckt av att någon mystisk person ringer på , på dörren och därefter knackar..jag som ligger i min säng har inga som helst planer på att gå upp och öppna dörren halvdöd och ligger kvar tills det har gått 10 minuter och den "mystiska människan" är borta. Gick till dörren och såg att det var brevbäraren som hade skrivit en liten lapp om att jag skulle ringa dom om det brevet som låg på mattan var felutdelat..jahopp och såklart så var det det, så jag fick snällt ringa posten och upprepa mig 3 ggr då dom hela tiden bytte person som pratade med mig, och när man talar om trollen så kom hon nu och hämtade brevet - jag fick också min bok som jag beställt från England! :D YES! Ännu en relations/psykologi bok! Jag ska banne mig bli kung inom detta område.




Dessutom slipper jag cykla 2 mil i iskalla vindar, får skjuts och sen får jag ta bussen tillbaka...det går iaf en buss tillbaka och det är jag glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0