Känns så bra efter man tränat

Vattengympa är underskattat, tills jag nu har börjat gå på det har jag insett att det är riktigt roligt! Dessutom är det riktigt jobbigt! Att trampa vatten och hålla händerna ovanför huvudet utan att drunkna är ingen barnlek..Dessutom är det rätt mysigt, när man går med rätt personer och såklart gör jag ju det ;) Helgen närmar sig och på lördag blir det att gå utåt på Rock night YEAH! haha inte för att jag är så rockig i min musiksmak men sotade ögon och själva rock-makeupen är riktigt rolig att göra :D Ses där !

Kommentarer
Postat av: ida

Jag får helt enkelt hålla en Rockutbildning för dig innan vi går ut då! ;)

2010-09-29 @ 22:06:38
URL: http://idafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0