snart blivande fritidsvikarie

Trodde aldrig jag skulle gå på vattengympa av alla sporter (om det nu kan betraktas som en sport) som finns i världen..Men men ibland kan det plötsligt hända och nu har det hänt. Imorgon ska jag och johanna stå med alla stackars övergödda tanter och hoppa och tjoa i bassängen med en (enligt säkra källor) rätt så attraktiv man som ledare. Spännande

Tillsvidare kan det faktiskt hända att jag har tråkigt här hemma bland grannens knarrande dammsugare, som hon för övrigt borde kasta ut och investera i en ny. Än så länge har jag inte hört något opera spelande från fläkten....hm..gubben under kanske har tröttnat?





Tänkte slå på stort och vara lite av en "handy-man" och fixa badrumsdörrens knarrande som går mig på nerverna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0