Cause you´re the enemy enemy enemy, I'm taking you down

Jobbet är nu sedan några timmar tillbaka över för denna gång i Östersund! Om några timmar sätter jag mig på tåget hem till götet, sedan blir det fullt upp: ska hem till stenungsund och sen iväg till söta Jennifer på kvällen och sova över, på tisdag ska jag tvätta som vanligt och sedan åka in till staden ännu en kväll och dela säng med underbara Erika och sen på onsdag kommer min älskade sandlåde vän Johanna till mig och myser och sover förhoppningsvis över! Ser fram mot dessa dagar. På torsdag bär det av igen förmodligen till Östersund igen..känner mig helt och hållet hemma i denna stad, hotellrummet har blivit som mitt eget och lobbyn som mitt vardagsrum.

Gjorde slingor i Matildas hår förut med massor av skratt! Blev rätt bra resultat och hon var nöjd efter!

Dessutom gjorde mitt hårband ett fantasiskt dyk i helgen - rakt ner i toaletten......sådäääär mysigt


Göteborg



Östersund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0