Efter regn kommer solsken, efter ont kommer gott.....det kanske bara tar lite tid

Såklart att det ska regna en dag när jag ska ut och göra något! Vaknade upp med Johanna imorse och åt frukost tillsammans innan hon åkte iväg till skolan. Har redan varit och gjort en del ärenden och är rätt stolt att jag han köpa mitt busskort och hann till stationen till bussen innan den åkte! Klappar mig själv på axeln för den prestationen, hehe..om några timmar ska jag åka in till kungälv för att vara med louice och alex när de ska ha sitt "smink party", säljer smink, parfym och hudvård. Ska bli skoj att umgås med mina små söta som jag inte har träffat på länge.
Skooooooooj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0