You are nothing to me

Jobbhelgen är över för denna gång, skönt att få vara i studion hemma i göteborg istället för att resa iväg 80 mil norrut! Lördagen bjöd på utgång som slutade minst sagt på ett annorlunda sätt...men kul var det. Söndagen var dagen då jag och johanna smög ut från där vi sov över och åkte in till centralen, sminkade av oss gårdagens smink och käkade frukost på Espresso house..därefter tog vi en promenad till jobbet för att se när jag började, fick reda på att jag inte började förrens 11 så vi pallrade oss tillbaka till centralen och inväntade johannas tåg. Imorgon ska jag sooova ut och inte göra ett smack! Ska bli hur skönt som helst!

Veckodagarna blir minst sagt intensiva då min kära kusin Madde kommer hem från England och ska hämtas i stan♥

Nu blir det ngt avsnitt av HIMYM i min underbara mysigt gossigaste säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0