WEEKEND

Imorgon morgon åker jag till Schweiz för att hälsa på käraste Johanna...Ska bli skönt att åka ifrån detta regn oväder och till sol, bad och 30 grader! Har varit som en tok idag, försökt hunnit med så mkt som möjligt inför imorgon. Har haft en AP i gbg, skjutsat mamma till landvetter (som jag som sagt åter igen ska besöka imorgon), letat mig galen genom hela stenungsund efter textilfärg som man färgar kläder i tvättmaskinen....efter cirka sisodär 2 timmar var letandet klart och min frustration hade gått över. ICA MAXI Kungälv är min räddare i nöden, nu undrar jag bara hur fasen det ska hinna torka innan jag ska packa ner det?! Har föreberett resandet in i minsta detalj, gått in på KLM's hemsida och kikat på hur stort handbagage man får ha med sig..mätt väskan och vägt den på vågen, haha helt stört att man är så rädd för övervikt när man kommer fram till flygplatsen att man tvingar sig själv att ställa väskan på gamla vågen även om det känns fruktansvärt "svenskt".
Kom dessutom på att jag "glömt" passet hemma hos min mor, så det blev för 7 gången idag att springa över och hämta det. Kunde inte sova om jag inte gjorde det med en gång. hehe.. NU blev tvättmaskinen klar! Vamos! - hänga upp mina nyfärgade kläder så de kan torka.
Tjing! Tillbaka på Söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0