Jag är faktiskt bitter.......nästan deprimerad

I flera veckor, månader nu har jag längtat efter att få gå ut och festa med mina vänner, umgås och ha kul, men nej jag jobbar varje varje helg och alltid i en annan stad...Missar fler och fler 20-års födelsedagar och måste tacka nej till flera saker och känner att jag kommer allt längre och längre ifrån mina kära vänner...känner mig isolerad och vill bara ut på någon klubb och känna att jag träffar en massa goa människor och har kul.

Det är deprimerande att tänka på att sist jag var ute så var det nyår.....


Kommentarer
Postat av: LNK

Been there, done that!

Känner med dig, verkligen!

För första gången i mitt liv har jag tom börjat gå ut när jag jobbar dagen efter, för jag vill inte missa det roliga och hamna utanför och glida ifrån vännerna. Vet dock inte alltid om det är okej men.

Tycker synd om dig som inte ens är i "rätt" stad när tillfällen ges!

2011-02-27 @ 02:29:33
URL: http://nathaliekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0