Se mig bara för den jag är

Ja livet rullar på nästan lite för fort, dagarna går och jag jobbar i stort sett hela tiden..ledig tisdag och onsdag..Östersund har nu sorligt nog blivit mitt andra hem, är där 5 dagar i veckan med jobbet. Igår var en rätt hektisk dag då jag åkte runt och fixade grejer med bilen och en massa annat. Idag hoppas jag på en lugn dag så jag kan vila upp mig inför morgondagen då jag åker iväg igen. Fika med Diana står på schemat idag i Linné :)

Har det senaste haft ganska svårt att sova..ligger och vrider och vänder på mig, kollar på klockan konstant och är allmänt irriterad...Låter som jag är ganska depp nu men det är jag också och så får det vara ibland, kan ju inte vara glad alltid och kunderna tar det mesta av min energi.

Igår bar det iväg till UA för att tjöta lite med en rätt trevlig kvinna på skatteverket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0