Onsdag 110126

Är i sort behov av en egen lägenhet, har registrerat mig på boplats för ett par veckor sedan men i stort sett alla läghenheter som kommer upp är svindyra, ligger i Alingsås eller i backa...nä tack..Har skrivit ett fint mail till en kvinna som troligen har en lägenhet att hyra ut men jag vet inte om det fortfarande är ledig. Känner hur väggarna börjar närma sig och hur jag vill ha ett eget boende att inreda precis som jag vill och kunna leva hur jag vill..Även om jag mest jobbar och kanske inte skulle vara hemma så mkt så är det alltid skönt att ha ngt eget att komma hen till...nära stan och allt.


Ikväll blir det träning och imorgon ska jag göra fransförlängning! Lääängtar så tills imorgon

Dagens negativa punkt är att jag inte alls fått min andra lön idag som jag skulle ha fått!! När kommer den??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0