Tillbaka hemma igen

Ett tag sen sedan jag skrev, har jobbat och i helgen var jag iväg till Falun. Förlåt alla som bor/kommer därifrån men det är verkligen sveriges tråkigaste stad...dessutom har pizzerian ingen hemkörning - konstigt ;) stackare som bor i skogen och måste sätta sig i bilen...

Åkte upp på fredagen och hade en lugn dag och tränade på kvällen, lördagen och söndagen var stressiga och mer krävande men jag hann med lite träning och ro också..Kom hem till brors lägenhet inatt vid 03:05 och sov tills jag blev väckt av att ngn utanför fönstret borrade i väggen under, försökte trotsa han genom att inte gå upp men tillslut orkade jag inte höra det mer och gick upp - givetvis slutar männsikan att borra...suck

Imorgon är jag ledig och ska fixa lite grejer och sedan träffa söta Angelica på kvällen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0