Tisdag 110125

Kom hem igår efter en jobbhelg och sov över hos bror, satt och vilade och myste hela dagen fram tills jag skulle hoppa på bussen in till C och ta tåget hem med Johanna..Nu i veckan har jag (som alltid) lite ärenden att göra, annars ska jag passa på att ta det lugnt och vila upp mig inför nästa helg. Ska hinna med och träna också hade jag tänkt, kanske blir det en liten fika på stan med en vän - vad vet jag..

Jag stormlängtar till våren, är så trött på detta kalla och dimmiga väder, så fort man går ut fryser man....usch

Hade tänkt att göra en fransförlängning idag också, 2 av mina kollegor ska nämnligen dit idag men hon hade inte tid så jag har nu bokat tid på torsdag..hoppas det blir bra! Nästa vecka ska jag dessutom fixa mina naglar så att e blir lite fina, känns inte alls bra att stå och sminka massa folk när man har crappy naglar..ser liksom inte så proffsigt ut, så nu snart ska det blir ändring på det!

Löning idag också - Wohooo! Jag har dock en liten bonus och det är att jag dessutom får lön imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0