Torsdag 110120

Imorgon beger jag mig iväg med jobbet igen till Falun, ska vara en lugn helg så det ska bli skönt..ska hinna med att träna och simma lite på hotellet :) Denna gången tar jag också med mig datan så jag kan mysa till ngn film på kvällen om det hinns med. Idag har jag varit iväg till banken och pratat med dom om att starta eget...säger inte mer än så men jag hoppas och tror att det kommer gå superbra. Sedan åkte jag iväg till söta Angelica som visade mig ett sätt att locka/göra vågor i håret med plattång - som tack sminkade jag henne och hon blev nog allt nöjd tror jag...Ska snart gå och lägga mig då jag ska upp riktigt tidigt och ta den första bussen som går till stationen ch sen den första bussen som går till Gbg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0