Bye stenungsund, Hello östersund

Sitter i sängen efter en mysig kväll hos Erika som är så underbar! Bjöds på mat och massa babbel ♥ Imorgon går jag upp tidigt och packar väskan för ännu en jobbhelg i Östersund, min 5e helg där nu och 3 till..Men jag ser iaf fram mot min första lediga helg v.12 och då ska det ut och festas och träffa alla vänner som jag inte har kunnat träffa sedan nyår och innan dess (!)

Lägenheten jag kollade på var riktigt bra på alla sätt och vis förutom han som hyrde ut den som försökte blåsa mig och hyra ut den svart typ....så nu är jag tillbaka på ruta 1 och känner mig som en nål i en höstack på boplats.se, om ngn har en lägehet eller känner ngn som har en att hyra ut i Göteborg så är jag väldigt intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0