I´ll be wherever you are

Ännu en dag på jobbet har gått, dagen har varit full av kunder, hosta, snuva och massa vimsigheter...Efter att ha tagit mig igenom nattens hostattacker och ätit frukost fick vi reda på att vi plötsligt bara var 4 MUA och det gjorde att jag som redan är riktigt sjuk inte kunde lägga mig på hotellet utan fick kämpa mig igenom dagen...Surt säger jag bara när jag får stå och vänta på donken i 15 min när min rast var 20 min..Imorgon kommer fler kunder och jag hoppas att jag mår bättre för annars vet jag inte om jag hittas avsvimmad någonstans.

Sitter här nu i hotellsängen och tittar på TV och på datorn, ska bli härligt att få sova, känner hur ögonen blir tröttare och tröttare. Upp igen då imorgon 07:45 och göra mig någorlunda till människa och till jobbet...Om någon nu mot allförmodan skulle åka till Östersund så har Clarion Hotel den bästa personalen och är ett riktigt fräscht och fint hotell! Hightech toaletter med handtag som lyser grönt resp. rött, lampan tänds när man går in, musik från  högtalaren i taket och automatisk vattenkran..Haha är verkligen imponerad av dessa toaletter!

En av dagens jobbigaste saker var en tant (ja jag skriver tant då denna människa var det ruskigaste på länge) som sagt, denna tant var full som bara den att jag fick HÅLLA i HUVUDET med hela näven för att hon inte skulle vingla omkring med huvudet...det är svårt att förklara hur jobbiga sådana här personer är om man inte har stött på samma sak själv men tänk er att försöka sminka en person som vinglar runt och bak och fram med huvudet nonstop, tar tag i sminkbordet så att det nästan välter och lyssnar inte när man säger att man inte kan hänga på bordet då det då rasar ihop..dessutom tyckte hon det var passande att ställa sin ölflaska MITT på sminkbordet bland allt smink - för det verkar ju som en toppen plats att ställa en flaska på?

Aja trots dagens motgångar har jag överlevt och ska nu däcka i sängen som en klubbad säl!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0