MITT I NATTEN

Yep! Då var det slut på söndagen och jag har nästan förstört mina shorts! Tänkte att jag ville ha nitar på dom, så ner på torget och köpte nitar och sen sitta i soffan och pilla i dom i shortsen..Meeeen det är tunnt jeanstyg så när jag väl fått på dom så har tyget gått upp och det är bara en tidsfråga innan dom är sönder och samman, dessutom sitter inte nitarna fast så jättebra (tror jag) även om jag bar böjt ner "flikarna" till max.. Hoppas dom håller!

Imorgon blir en fullspäckad dag - stress! Först in till Johannas utspring från Schillerska, sen hem till stenungsund och gå på intervju på stenungsbaden, tillbaka till götet till studentmottagningen och sedan slutligen hem..kanske att jag hinner med att klippa och slinga mig på morgonen innan allt. Ibland undrar jag varför det inte kan stå en bil på parkeringen till mig - bara sådär..hade varit skönt. Dock får jag låna mammas bil men "bara" fram tills efter intervjun, men det är väldigt snällt av henne. Hade varit sju tusen gånger värre om jag inte hade fått låna!

Sluttjattrat. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0